Monday, January 13, 2014

1112) JEMPUTAN KE KARNIVAL MUAMALAH ISLAM & KEMPEN JOM BERZAKAT

KARNIVAL MUAMALAH ISLAM & KEMPEN JOM BERZAKAT SEMPENA SAMBUTAN MAULIDUR RASUL PERINGKAT NEGERI MELAKA 2014/1435H. Program anjuran bersama Kerajaan Negeri Melaka, Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (YADIM) dan TV Alhijrah.

Semua masyakarat setempat dan yang berhampiran dengannya dijemput hadir bagi memeriahkan karnival ini. Pelbagai aktiviti menarik dan gerai-gerai jualan disediakan. Untuk keterangan lanjut sila hunbungi EN. MUZAFAR/ EN. ZAM / PN. NAJWA, 011-11234172.

JOM BERSANTAI SAMBIL BERILMU!!



Datanglah beramai-ramai ke Karnival Muamalah Islam dan Kempen Jom Berzakat Sempena Sambutan Maulidur Rasul Peringkat Negeri Melaka 2014/1435H anjuran Kerajaan Negeri Melaka, YADIM dan TV ALHIJRAH pada 10 - 14 Januari 2014 bertempat di Perkarangan Pusat Islam Melaka, Jalan Bukit Palah, Melaka.


Pelbagai aktiviti menarik dan gerai-gerai jualan disediakan antaranya ialah program SIMPOSIUM MUAMALAH ISLAM yang akan berlangsung pada 13 Januari 2014 (Isnin) bertempat di Auditorium Masjid Al-Azim, Melaka. SEMUA DIJEMPUT HADIR!!



Pencalonan Anugerah Keluarga Mithali 2014 masih dibuka. Empat kategori diperkenalkan:

1) Anugerah Keluarga Mithali
2) Anugerah Bapa Mithali
3) Anugerah Ibu Mithali dan
4) Anugerah Pewaris Harapan

Sila hantar pencalonan anda dengan segera. Hanya tinggal 8 HARI sahaja lagi pencalonan dibuka!! HADIAH MENARIK MENANTI PARA PEMENANG!! Layari www.yadim.com.my untuk maklumat lanjut.

Tarikh tutup 15 JANUARI 2014. Sila LIKE & SHARE promo ini.

No comments:

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...