Monday, January 13, 2014

1109) UTUSAN MALAYSIA 2/1/2014 SEMINAR PERANGI SIHIR BERSAMA PAK UNGKU



PUSAT Komplimentari Terapi Yashfien (Yashfien Herbs Sdn. Bhd.) dengan kerjasama Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) akan menganjurkan Seminar Perangi Sihir dengan Zikrullah pada 25 Januari ini.

Seminar selama sehari yang akan diadakan di Kelab Darul Ehsan Ampang itu akan disampaikan oleh pakar perunding ilmu spiritual, Profesor Datuk Dr. Engku Ansaruddin Agus (Pak Ungku) dengan merungkai pembinaan ketahanan dalaman.

Program diadakan bagi memberi kesedaran dan meningkatkan kefahaman masyarakat mengenai ilmu akidah, di samping memberi penjelasan terhadap bahaya jenayah spiritual dalam kehidupan manusia seharian.

Seminar tersebut turut akan memperkenalkan konsep dan kaedah untuk meningkatkan serta mengangkat kekuatan diri umat Islam bagi mengenali, mendekati, mencintai, berharap dan berlindung hanya kepada Allah SWT.

Menerusi seminar itu, para peserta akan didedahkan dengan pengetahuan cara membenteng diri dengan ilmu yang berguna bagi kelebihan di dunia dan akhirat dalam menghalang ilmu sihir yang dilihat semakin berleluasa.

Peserta seminar juga akan mempelajari kaedah bagi mengelakkan diri daripada terkena buatan sihir daripada hasad dengki sesama manusia yang boleh memberi kesan buruk terhadap rumah tangga, gangguan penyakit misteri dan pelbagai persoalan berkaitan jin dan makhluk halus.

Bonus berupa ayat-ayat amalan, sesi praktikal dan sijil penyertaan turut disediakan kepada peserta. Yuran penyertaan sebanyak RM200 dikenakan kepada peserta


No comments:

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...