Wednesday, July 12, 2017

3877) 'Mohon bincang, tak dilayan...' - Metro Online - 12/7/2017

Snapshot(6)
"KITA mohon berbincang cara elok, tidak dilayan jadi kita ke sana untuk menemani pengadu ambil balik kereta.
"Saya ke sana untuk menemani pengadu mendapatkan semula kereta mereka yang disimpan syarikat itu. Itu saja saya mampu buat untuk membela mangsa kerana kita tiada kuasa," kata Pengarah Unit Tindakan Khas Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) Yusuf Azmi.
Pada sidang media pertama selepas isu penipuan syarikat pajakan kereta kelmarin, aktivis berkenaan yakin tindakannya betul selain merujuk kepada pihak berwajib dan peguam terlebih dulu.
Katanya, dia membuat laporan sebelum dan selepas ke premis penyimpanan kereta itu Isnin lalu tanpa sebarang tujuan melakukan provokasi.
"Kita tak bawa apa-apa senjata, alat pemotong pun pinjam kedai sebelah. Saya pun tahu, sebab itu kita rakam apa yang berlaku. Belum pernah orang menceroboh bawa kamera dan buat liputan. Rekod semua perbualan dan rujuk dulu kepada peguam." katanya pada sidang media yang turut dihadiri Ketua Aktivis PPIM Datuk Nadzim Johan dan peguam Datuk Hishamuddin Hashim, hari ini.
https://www.hmetro.com.my/utama/2017/07/244255/mohon-bincang-tak-dilayan

No comments:

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...