"Baik Takpayah Pergi PPIM Kalau Tak Boleh Tolong Bayarkan Hutang Aku" - Pengadu
Untuk makluman semua, PPIM adalah sebuah organisasi bukan kerajaan (NGO) yang tidak disyaratkan atau diwajibkan untuk menyelesaikan aduan pengguna.
Inisiatif menerima aduan adalah atas rasa prihatin dan tanggungjawab bersama. Pengguna harus faham bahawa PPIM hanya membantu dan tidak mengambil tanggungjawab penuh dan peranan utama dalam penyelesaian aduan.
PPIM menerima Lebih 60,000 aduan dalam masa 5 Tahun yang melibatkan kes penipuan, penganiayaan, kezaliman & penindasan. Sudah tentu ini bukanlah tanggungjawab PPIM semata.
Oleh demikian, para pengguna diingatkan untuk memahmi peranan PPIM dan memberi kerjasama yang terbaik pada setiap masa.
Sokongan anda membantu kami untuk terus berjuang demi membela Hak & Maruah Pengguna Islam di Malaysia. Jadilah sebahagian Sukarelawan PPIM & menyumbang kepada Tabung Perjuangan PPIM.
Sebarang pertanyaan berkenaan pendaftaran Sukarelawan atau sumbangan kepada Tabung Perjuangan PPIM:
Laman Web:
https://sumbangan.ppim.org.my/
https://www.ppim.org.my/
Whatsapp:
https://PerjuanganPPIM.wasap.my
Hotline:
013-2262 444
"Perjuangan Bersama Demi Pengguna"
Artikel oleh: TV. PPIM
"60,000 RIBU ADUAN TAK MAMPU KITA NAK SELESAI SEMUA"
No comments:
Post a Comment