Friday, May 31, 2013

752) APA NAK JADI : Guru Cina Panggil Pelajar Melayu sebagai Melayu Babi


Terkejut dan mengecewakan kepada warga pendidik! Seorang guru berbangsa Cina di Sekolah Menengah Kebangsaan Gelang Patah menghina pelajar Melayu sebagai Melayu Bodoh! Melayu Babi! Melayu Bangang! Melayu Sial dan Melayu Pukimak!

Perbuatan melampau guru CELAKA ini tidak boleh dibiarkan begitu sahaja. Hairan! Mengapa pengetua sekolah ini mahupun Pejabat Pelajaran Daerah berdiam diri sedangkan isu ini berpanjangan hingga ke hari ini. Adakah Pengetua sekolah ini juga penyokong DAP dan Pakatan Rakyat atau PPD sendiri bersengkongkol dengan Lim Kit Siang hingga dibiarkan berleluasa.

Cegah sebelum parah! Namun penyakit ini telah menjadi barah yang tiada penawarnya. Sumbatkan Guru CINA LAKNAT ini yang bernama POH KIM THYE ke penjara! Akta Hasutan dan berbagai akta yang boleh menyumbat Cina Laknat ini dipenjara selama mungkin.

Tapi malang! Kuasa polis hanya memberi amaran! Amaran demi amaran! Polis tidak berani menangkap dan mendakwa Cina Laknat HANYA beliau seorang cina. Takut digelar rasis! Andainya orang Melayu menghina Cina, dengan SEGERA, Polis akan mengeledah rumah tangga Melayu tersebut hingga ke lubang cacing dan disumbat dalam penjara dengan macam-macam akta dan undang-undang!  Alasan menjaga hati kaum lain! Nasib orang Melayu yang dipinggir ditanahair sendiri.


Baca Selanjutnya: http://apple-bru.blogspot.com/2013/05/celaka-guru-cina-panggil-pelajar-melayu.html#ixzz2UpzeGKI9

No comments:

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...