Tuesday, June 7, 2011

SURVEI : PERKHIDMATAN ASTRO (SILA SUARAKAN PENDAPAT ANDA)





























5 comments:

Enterpreneur Club Cybernetics said...

moh kita undi....

lagenda said...

Boikot Astro Jika tetap Naikkan caj yang tidak munasabah

Tengku Azmi said...

Syabas PPIM kerana menyiarkan undian ini.

Sila lihat ringkasan di www.alhusna.info.

Terima kasih.

zue0808 said...

Saya mmg tak puasa hati terutama dgn billing ASTRO:-

1)Saya baru shj melanggani pakej astri famili dan metro, saya telah diberikan rebet RM30 pd bulan pertama dan RM10 bulan ke-2 & Ke-3 semasa hendak melanggani ASTRO.Namun setelah bulan ke-2 saya dapati ASTRO tidak memberikan diskaun, saya menelefon dan akhirnya operator ASTRO mengakui dan berjanji akan memberi rebet pd bulan seterusnya.

2) Pegawai pemasaran ASTRO ada menelefon suami saya (tuan punya akaun)untuk pakej percubaan (trial, tak samapai sehari. suami saya telah membatalkan pakej trail yg ditawarkan. Apa yang dikesali, kami dapati bil bulan tersebut lebih RM20 daripada yg biasa, saya terus menguhubungi ASTRO dan pegawai mereka memaklumkan bahawa utk penukaran pakej RM20 telah dicaj ke dalam akaun.

3)Caj tersebut amat melampau, keranma apa yang ditawakan hanyalah trial package yg kami tak tonton lansung, semasa penerimaan dibuat, bhgn marketing ASTRO tidak pernah memaklumklan bhw RM20 caj pembatalan trial pakej akan dicaj ke dalam akaun ASTRO kami..Adakah ini yang biasa dipraktikkan oleh pihak ASTRO untuk mengaut keuntungan dari pengguna..ini amatlah merugikan pengguna dan tentunya MENGUNTUNGKAN pihak ASTRO yang sememangnya dah banyak mengaut keuntungan.

Khairi said...

Sahabat yang dihormati,

Sudah sampai masanya kita sebagai pengguna ASTRO untuk kita membuat bantahan besar besaran dan saya bebrbesar hati kepada rakan2 yang dah sedar untuk kita keluar beramai-ramai yang diketuai oleh Persatuan Pengguna Islam untuk kita menyuarakan bantahan tidak setuju atas perbutan ini dan memorundum itu diserah kepada YB Dato; Seri Dr Rais Yatim'

Untuk makluman sahabat semua, saya tidak setuju diatas caj terlampau dan tinggi yang tak sepatutnya berlaku sebab mutu perkhidmatan tiada peningkatan masih ditakuk lama dan mari kita berpadu atas dasar kesedaran kita beramai-ramai BERHENTI menjadi pelanggan ASTRO yang seperti orang gila sesuka hati menaikkan caj bulanan...Saya nak tanya kepada sahabat semua apakah kita rugi jika kita semua berpakat berhenti dari melanggan Astro...

Mari kita buktikan kepada ASTRO tanpa pelanggan seperti kita apakah kita yang rugi ataupun ASTRO...mari kita berpakat berhenti melanggan ASTRO bermula Menjelang Hari Pertama RAMADHAN AL-Mubarak....kita tunjukkan kepada ASTRO bahawa kuasa pengguna jangan di abaikan..

Sahabat semua....Ayuh kita bersama seiring untuk mengajar bahawa pengguna juga ibarat rakan kongsi untuk kemajuan sebuah syarikat/perkhidmatan bukan menindas pengguna seperti yang Astro lakukan.

Kita pakat beramai-ramai berhenti melanggan Astro..KITA TAK AKAN RUGI..ASTRO YG RUGI..

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...