Monday, May 16, 2016

2748) DARUL KHUSUS VENTURE SDN BHD TAJA SIARAN GERAKKAN KUASA PENGGUNA – PPIM – 13/5/16



E’DEN MINERAL WATER

E’den mineral water adalah salah satu air mineral yang kini berada dipasaran Malaysia, eden mineral water diusahakan oleh sebuah syarikat bumiputera sepenuhnya iaitu Daruk Khusus Venture Sdn Bhd, diasaskan seawal tahun 2004, eden mineral water mula dipasarkan pada tahun 2010.

Jenama eden masih baru dalam pasaran Malaysia namun dengan kualiti mineral yang tinggi, ia mampu bersaing dengan jenama lain yang telah bertapak lama di Malaysia, eden mineral water dihasilkan dan dibotolkan di kilang yang terletak berhampiran kaki gunung Datuk Rembau Negeri Sembilan, dipam sedalam 324kaki dari dasar tanah dengan sumber yang asli serta jauh dari pencemaran, dikelilingi hutan hujan tropika yang subur kehijauan.

Barisan pengeluaran kami kini sepenuhnya automatik.Apa yang paling penting adalah pengiktirafan HALAL oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia JAKIM, anda yang menggunakan air mineral eden seharusnya tanpa ragu-ragu kerana JAKIM adalah salah sebuah organisasi yang diiktiraf oleh kerajaan Malaysia (No. Ruj: JAKIM/(S)/(22.00)/492/2/).


Sumber : https://www.youtube.com/watch?v=eixsUZMB7WE&feature=youtu.be



Dari Laman Web Rasmi PPIM http://www.ppim.org.my/

No comments:

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...