Thursday, January 11, 2018

4301) PERJUMPAAN WAKIL PPIM BERSAMA PENGARAH JABATAN PERLESENAN DAN PEMBANGUNAN PENJAJA - DBKL - 10/1/18


Perjumpaan Persatuan Pengguna Islam Malaysia diwakili oleh Ketua Biro Undang- undang Hishamuddin Hashim dan Biro Aduan Puan Fatma mewakili sebahagian daripada Peniaga Pasar Gombak bersama Pengarah Jabatan Perlesenan dan Pembangunan Penjaja, Tuan Haji Anwar bin Mohd Zain.

Membawa aduan berkenaan beberapa isu penting berkaitan penempatan semula peniaga-peniaga selepas Pasar Gombak dimajukan. Pihak PPIM dan wakil peniaga berpuas hati dengan penjelasan Tuan Haji Anuar yang memberikan jaminan untuk memberikan ruang peniagaan selepas bangunan pasar tersebut dimajukan.





Selain itu sistem gred peniaga-peniaga tersebut akan disemak dan diteliti semula agar mereka mendapat gred yang lebih adil. Haji Anuar juga akan meneliti semula rayuan peniaga-peniaga yang dibatalkan. Apa yang PPIM harapkan pembelaan yang adil kepada peniaga-peniaga pasar gombak ini. 

Kami mengucapkan ribuan terima kasih keatas pihak Tuan Haji Anuar dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur kerana prihatin dan peka dengan kebajikan peniaga-peniaga ini.
Syabas diucapkan.
Untuk kaunseling undang-undang atau pertanyaan berkaitan undang-undang sila hubungi talian helpline

📞 01111181000
📞 01111181000

No comments:

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...