Syarikat telekomunikasi patut memberikan potongan harga kepada pengguna jika tidak dapat menambah baik perkhidmatan, kata Ketua Aktivis Persatuan Pengguna Islam (PPIM) Datuk Nadzim Johan.
Beliau mengkritik perkhidmatan lemah termasuk kualiti liputan tidak bagus dan penggunaan kontrak yang mengelirukan pengguna.
PPIM semalam telah berbincang dengan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) untuk membincangkan berhubung isu perkhidmatan tidak memuaskan dan kadar tinggi perkhidmatan telekomunikasi berbanding negara lain.
Katanya SKMM setuju bekerja sama dengan persatuan pengguna untuk mencari penyelesaian dengan syarikat telekomunikasi.
PPIM semalam telah berbincang dengan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) untuk membincangkan berhubung isu perkhidmatan tidak memuaskan dan kadar tinggi perkhidmatan telekomunikasi berbanding negara lain.
Katanya SKMM setuju bekerja sama dengan persatuan pengguna untuk mencari penyelesaian dengan syarikat telekomunikasi.
No comments:
Post a Comment