Tuesday, November 15, 2016

3192) SEKITAR FORUM PENGGUNA VI 2016 - 12/11/2016




















































































Forum Pengguna PPM 2016 - 12 November 2016 - TAMAT
Orang ramai berpeluang mendengar penjelasan isu semasa mengenai kepenggunaan dalam Forum Pengguna Keenam pada 12 November 2016 lalu.
Forum Pengguna anjuran Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) di Menara Felda tempoh hari telah menghimpunkan panel yang mempunyai kaitan langsung dengan isu pengguna sekali gus memberi kesedaran mengenai hak dan tanggungjawab bersama.
Ketua Aktivis PPIM, Datuk Nadzim Johan berkata, antara tajuk yang akan dibincang termasukah kemiskinan dan pelbagai jenis penipuan membabitkan pengguna kebelakangan ini.
Bermula dari 8.30 pagi hingga 5.30 petang dan majlis perasmian penutupnya yang telah dirasmikan oleh Y Bhg Dato' Seri Hamzah Bin Zainudin, Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK)
Antara tokoh yang turut serta bersama dalam forum ini termasuklah Pengerusi Yayasan Basmi Kemiskinan, Datuk Zainal Abidin Sakom dan ahli perniagaan yang juga Presiden Dewan Perdagangan Islam Malaysia Tan Sri Muhammad Ali Hashim.
PPIM mengucapkan ribuan terima kasih kepada para peserta yang menghadiri forum ini serta memberikan sokongan padu kepada perjuangan PPIM.

No comments:

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...