Wednesday, March 28, 2018

4418) YUSUF AZMI KELUAR PPIM – SIDANG MEDIA – 27/3/18

Kuala Lumpur 27 Mac – “Saya kadang-kadang pelik dengan masyarakat diluar sana, adakah berjuang ini perlu menjadi seorang malaikat yang paling baik,” soal Pengerusi Biro Undang-undang PPIM, Hishamuddin Hashim selepas pengumuman mengejut Yusuf Azmi meninggalkan PPIM yang dibuat petang ini.

Sidang media ini diadakan bagi menjawab seribu satu persoalan dan pertanyaan masyarakat pengguna dan masyarakat Malaysia berkaitan status sebenar Yusuf Azmi di dalam Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) selepas berlakunya beberapa insiden baru-baru ini.

“Saya mohon maaf kepada semua yang bersama dengan PPIM, rakan-rakan perjuangan, sahabat-sahabat. Saya berharapkan kalau ada salah silap didalam persatuan, saya minta maaf.” ulas Yusuf lagi.


Saudara Yusuf Azmi menjadi satu fenomena dalam kalangan belia kerana keberanian menentang Ah Long, gores dan menang, skim penipuan dan pelbagai kes kepenggunaan melalui laman sosial Facebook rasminya.


Pucuk kepimpinan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) mengucapkan jutaan terima kasih kepada Tuan Yusuf Azmi yang telah sama-sama berjuang dalam PPIM selama 8 tahun sebagai Pengarah Unit Tindakan Khas PPIM.


Jutaan terima kasih juga diucapkan diatas sumbangan dan pengorbanannya selama berkhidmat di dalam PPIM.

No comments:

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...