Thursday, November 8, 2012

656) Kenyataan Media- Pergantungan Produk Ayamas di Sarawak


3 comments:

Anonymous said...

Laaaa....ini jer yg PPIM mampu buat! Mintak grant berjuta2...buat surat jer! Siasat la lebih skit. Check la...knp makmal luar yg jumpa antibiotik tu...kenapa makmal ayamas tak jumpa? atau mereka ada jumpa tp sembunyi dari pengguna? atau mmg takde requirement suruh periksa mende2 tu. Baru nama persatuan pengguna. Kalau tak buang la nama Islam tu...memalukan. Org lain pun boleh tulis surat. Tunukla taring skit. Come on.

Anonymous said...

Kata bidalan orang2 tua, Siakap si nohong, gelama ikan duri, bercakap bohong, lama2 mencuri. Orang tua2 juga kata, kerana mulut badan binasa. Hadis dan maksud al Quran kata jangan tabur fitnah. Dosa fitnah amat besar ( jenis dosa yang dipikul oleh pembuat finah cari sendiri). Kata orang tua lagi, kalau bodoh jangan bercakap banyak kerana orang akan mudah kenal yang bercakap tu bodoh. Tambah orang2 tua, Kalau bodoh masih tak apa juga, tapi kalau bodoh sombong mcm awak ini memang tak dapat nak tolong!
Sedih kita-kita membaca komen yang membuta tuli yang jelas tertera agenda jahat dan dengki dan hati yang busuk yang tak perlu kita jawab kerana semua orang tahu apa yang telah dilakukan oleh PPIM selama ini yang tak mampu terfikir oleh awak. Lu sape? Apa lu pernah buat. Saya sebagai ahli PPIM yang telah mendapat terlalu banyak manfaat yang tak pernah mungkin dapat dilakukan oleh orang2 macam awak.
Mana awak dapat maklumat PPIM tulis surat? Dengki sangat awak kepada PPIM ya. Tak tahu jangan cakap. Nampak sangat sikap cemburu dan buruk sangka awak!!!!

probro said...

apa lah kena dengan mamat sekor ni.... terlebih antibiotik kot??? Mungkin termakan tahi ayam kot? sembang macam tak der akal.... gua punya kes polis pun tak tau macamana nak urusan, datang PPIM kejap dah selesai. Mungkin lu cemburu kot? Nak tipu PPIM tak boleh... hehehe

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...