Wednesday, November 9, 2011

BANDARAYA BESAR KUTU TERSASAR

6 comments:

mad said said...

saya setuju dengan pihak ppim, pihak berkuasa perlu mengambil langkah yang cekap untuk membanteras masalah ini. saya pernah lalu di kawasan itu, dulunya mereka 2 org sahaja. akan tetapi sekarang mereka bertiga. takkan pihak berkuasa nak biarkan mereka menjadikan sebagai tempat mereka. ini akan menjelikkan pandangan org yang lalu lalang di situ. apa pula pandangan pelancong asing dan pelancong dalam negara yang melihat situasi tersebut. terima kasih ppim membawa isu ini.

azlyana said...

kalau dari vila puteri nk ke the mall kena lalu area ni...mmg menakutkan lalu kat kawasan ni..yelakan diorang tengah lalok hidu gam...dah jadi mabuk mana sedar buat ape...DBKL tlg pantau segera yer...

hana said...

yap, betul....klu jalan kaki dekat kwsan tersebut rasa macam tak selamat, kwasan tersebut juga dekat dgn hentian bas putra, saya rasa perlu ada tindakan dan pantauan bagi menangani hal ini...

miss said...

saya ada dengar radio bernama klinik Pengguna..rasanya ada orang dah wat aduan secara on air..saya tertunggu2 jugak pihak DBKL bg jawapan..namun sehingga kini saya xdengar pun ape2 berita dari pihak DBKL..kenpa ekk??ermmmmmmmm....

shazz said...

riso..riso..macam dorang nie boleh wat..tambah2 lagi kalu orang2 pempuan yang lalu lalang kt situ...dah la situ jalan utama nak ke ktm..sangat bahaya

mad said said...

takkan nk biarkan org jadi mangsa dulu baru nk amik tindakan. kalau ini terjadi, alamaknya dh terlambat.. dunia2..

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...