Wednesday, May 4, 2011

ADUAN EMEL PILIHAN : Kematian Syahid Osama bin Laden





ASSALAMUALAIKUM,

Akhirnya Amerika dapat membunuh pejuang Islam Osama bin Laden yang dikatakan oleh orang kafir sebagai pengganas. Kematiannya dihinakan dengan dicampak ke dalam laut, supaya tiada tempat semadinya Osama, sehingga tidak dapat orang Islam lain untuk ziarah kubur/maqamnya.

Oleh itu cuba fikirkan apakah patut orang Islam sedunia diajak memasyhurkan kematian syahid Osama ini, dengan solat jenazah ghaib baginya, bertahlil arwah baginya, merakamkan penghargaan dalam bentuk yang sesuai, mungkin pada hari dan waktu yang serentak seluruh dunia Islam.

Terima Kasih 

8 comments:

azlyana said...

lebih sedih pabila pemimpin sebuah negara Islam kata dunia akan lebih aman dengan kematian Osama......kenyataan nya seperti meng"ia" kan Islam itu terorrist......mungkin ada hati yg perlu dijaga???

Unknown said...

Kenapa kita sebagai orang Islam perlu ikut rentak Amerika melabelkan Osama dan Al-Qaeda sebagai pengganas?

Enterpreneur Club Cybernetics said...

banyak sangat propaganda yang berlaku skrg...

Puteri Ariana said...

Mereka sebenarnya takut dgn Islam, sbb itulah mereka sanggup lakukan perkara ini....apepun kita yg beragama Islam marilah sama-sama bangkit perjuangkan agama kita,plg senang lakukan adlah jgn berhenti berdoa dlm kesejahteraan umat Islam in...

Bee said...

Wahai sdr islam semua jangan percaya sangat berita kejayaan Amerika membunuh Osama itu.Osama sebenar tak akan mati di tangan mana-mana manusia di dunia ini selain Allah.Sebabnya Osama sebenar hanya bertopengkan rupa orng yang biasa kita lihat atau di perlihatkan kepada kita.Dia bukanlah manusia biasa seperti kita yang masih perlu mengisi perut dengan makan dan minum.Jadi faham-faham sajalah manusia jenis apakah Osama diturunkan Allah di dunia kita ini.

staff said...

kemana hilangnya kesedaran orang islam????

joliegud said...

Semoga Allah merahmati Osama bin Laden dan pejuang2 Islam yang menegakkan ugama Islam dan semoga laungan AllahuAkbar berkumdang kuat diseluruh dunia.. dan semoga tertanam kekuatan dan sifat pejuang utk menegakkan syiar islam di dlm diri setiap umat Nabi Muhammad S.A.W.. amin..

Leaning Tower Of my Life said...

tak berapa faham dengan kenyataan Bee. ape maksud die Osama sebenar hanya bertopengkan rupa orng yang biasa kita lihat atau di perlihatkan kepada kita.Dia bukanlah manusia biasa seperti kita?

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...